تاکید امام جمعه قزوین بر حفاظت و حراست بودجه 

امام جمعه قزوین گفت: حفاظت و حراست بودجه و چگونگی هزینه کرد آن بسیار مهم است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: حفاظت و حراست بودجه و چگونگی هزینه کرد آن بسیار مهم است و نباید اجازه داد با برخی بی‌سلیقگی‌ها و سوء مدیریت‌ها، بیت‌المال از بین برود و یا برای یک پروژه بخاطر سوء مدیریت در اجرا، چند بار بودجه تخصیص داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود:  باید جلوی هر تخصیص بودجه‌ای که در نهایت بدبینی در جامعه ایجاد می‌کند، گرفته شود و اجازه ندهید تخصیص بودجه‌ها از مسیر درست خود خارج شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: باید بودجه‌ها را از مسیر کاملاً قانونی و برای پروژه‌هایی که حقیقتاً نیاز جامعه و مردم است اختصاص داد و در مسیر اجرای دقیق قانون، هیچ هراسی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه در هر مسئولیت و شغلی که داریم می‌باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم، عنوان کرد: این گونه نباشد که در مسئولیت‌هایی که داریم این باور را داشته باشیم که حق نصیحت، امر به معروف و نهی از منکر را نداریم، باید همواره دغدغه فرهنگ مردم را داشته باشیم و اتفاقا همین افراد دغدغه‌مند و اهل امانت‌داریِ بیت‌المال و امر به معروف و نهی از منکر هستند که در نظام اسلامی لیاقت مسئولیت دارند.

امیر خلیلیان مدیرکل دیوان محاسبات استان هم در این دیدار گزارشی از تفریق بودجه ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار